Fitness/Cykling

BG FITNESS INDOOR CYCLING

I BG Fitness kan man ud over at benytte vores træningslokale også deltage i Indoor cycling. Indoor cycling er en holdaktivitet med en instruktør.

Indoor cycling er et tilbud om at cykle indendørs (er det samme som spinning) og vil blive tilbudt et antal gange pr. uge med faste træningsdage og -tider.
På hvert hold er der plads til 14 personer og tilmelding sker ved booking af en cykel. Der vil være mulighed for at booke 2 uger før man vil deltage.

Man skal være medlem af BG Fitness træningslokale eller BG Fitness Indoor cycling, det koster kr. 160,00 pr. 30 dage at være medlem af BG Fitness træningslokale eller kr. 100,00 at være medlem af BG Fitness Indoor cycling. Er du medlem af BG Fitness træningslokale, er det gratis at deltage i Indoor cycling.

Da der kun er 14 cykler pr. hold, er der ingen garanti for at man kan booke en cykel - det er "først til mølle" princip der gælder, men ved hvert hold vil der blive oprettet en venteliste, når holdet er fuldtegnet, herefter vil evt. ledige pladser på grund af afbud blive tilbudt dem, der står på venteliste i rækkefølge efter, hvor man står på ventelisten. Der vil være mulighed for at melde afbud ind til 1 time før holdstart.

Indoor cycling foregår i det gamle cafeteria, der er indgang gennem hallen eller ved fitness indgangen. Se skiltet på døren.
For at deltage i Indoor cycling skal man være fyldt 15 år.

Stestrup Fritidsgård er beliggende:
Stestrupvej 41 - 4360 Kirke Eskilstrup

HVIS DU VIL DELTAGE I INDOOR CYCLING SKAL DU HUSKE AT BOOKE CYKEL MINDST 3 TIMER FØR HOLDSTART - DU SKAL VÆRE MEDLEM AF BG FITNESS ELLER BG INDOOR CYCLING - se ovenfor.

FOR AT BOOKE EN CYKEL VÆLGES BOOKING I MENU