Fitness/Cykling

Hvis du vil indmelde dig i BG FITNESS træningslokale eller BG FITNESS Indoor cycling gør du følgende:

1:  På hjemmesiden www.bukkerupgf.dk vælger du menuen Fitnesscenter
2:  Vælg >>Bliv medlem<< Opret din profil (har du tidligere oprettet din profil i Bukkerup Gymnastikforening, som medlem af en anden afdeling i Bukkerup Gymnastikforening, går du til punkt 3). Når du har oprettet din profil går du til punkt 3. Den profil der oprettes skal være på den person der skal være medlem.
3:   Log ind med brugernavn og password
4:   Vælg  indmeldelse
5:   Klik på Fitness eller på Indoor cycling (Vælg den aldersgruppe du hører til)
6:   Klik på beløbet (160 eller 100)
7:   Accepter betingelserne
8:   Klik på betal her
9:   Klik på "Jeg accepterer hermed og går til betaling"
10: Udfyld kortnummer, udløbsdato, kontrolcifre og klik på gennemfør betaling. Første 30 dages medlemsskab på kr. 160,00 eller kr. 100,00 trækkes på det Dankort eller Mastercard du har oplyst under betaling. Du får tilsendt kvittering pr. mail - udskriv denne kvittering hvis du har indmeldt dig i BG Fitness træningslokale og vil ombytte nøglebrik i BG Fitness træningslokale.
Se regler og hvordan du køber en nøglebrik i menuen "Nøglebrik"

Har du en nøglebrik fra tidligere medlemskab i BG Fitness, kan du få den ombyttet i BG Fitness træningslokale når der er en instruktør til stede - du kan se hvornår der er en instruktør under instruktørtider. Husk at medbringe kvittering på betalt kontingent der er mindre end 30 dage gammel.

Du vil herefter hver 30. dag blive trukket for næste 30 dages kontingent på det kort  du har benyttet ved tilmelding, eller det kort du efterfølgende har oplyst om. Mindst 5 dage før vi trækker dit kontingent får du besked pr. mail og SMS, derfor er det vigtigt at du retter din profil, når du ændrer navn, adresse, tlf. nr. eller kortnummer.

BEMÆRK !! - bruger du Visa Electron skal du hver gang du får besked om at der vil blive trukket kontingent, inden betalingsdagen logge dig ind på din profil og godkende betalingen.

BEMÆRK !! - det er ikke muligt af få instruktion/programlægning når instruktøren har vagt i Fitness centret - man kan få ombyttet sin nøglebrik (hvis man medbringer kvittering på betalt kontingent) og man kan aftale tid for instruktion/programlægning eller opfølgning på program.